رژلب میبلین
نوشته شده توسط : salamati

 

رژ لب‌ها یکی از محصولات آرایشی پر تنوع هستند. از رژلب‌های براق گرفته تا لیپ گلاس، رژ لب‌های ۲۴ ساعته و حرارتی و… همین مساله باعث شده که انتخاب بهترین رژ لب در بین این همه تنوع، کار سختی باشد.
روش انتخاب بهترین برند و مارک رژ لب خوب
به منظور انتخاب بهترین رژ لب برای خود باید مراحل زیر را دنبال کنید:
تعیین رنگ پوست برای انتخاب بهترین رنگ رژ لب
پوست خود را در نور طبیعی بررسی کنید تا بتوانید رنگ چهره خود را به صورت دقیق مشخص کنید.
مرحله اول، تشخیص رنگ پوست برای انتخاب بهترین رژ لب
به پوست قسمت اطراف فک خود دقت کنید. در واقع باید پوست‌تان را در یکی از طیف‌های رنگی زیر دسته‌بندی کنید.
  • پوست بسیار روشن
پوستی بسیار سفید، رنگ پریده و شفاف که به راحتی می‌سوزد. ممکن است کک و مک و مقداری قرمزی و التهاب نیز داشته باشد.
  • پوست روشن
پوستی شفاف و روشن که در زیر نور آفتاب می‌سوزد و برنزه می‌شود.
  • پوست گندمی متوسط
به راحتی برنزه می‌شود و معمولا نمی‌سوزد یا حساس نیست.
  • برنز یا سبزه
پوست برنزه یا زیتونی است، حتی در زمستان به ندرت می‌سوزد و برنزه به نظر می‌رسد.
  • پوست سیاه
پوست بسیار تیره که هرگز دچار آفتاب سوختگی نمی‌شود.
 
 
حال که دسته‌بندی رنگ‌های پوست را یاد گرفتید، باید رنگ پوست خود را مشخص کنید. برای این کار به رنگ رگ‌های داخل مچ دست خود نگاه کنید. این یک راه سریع برای تشخیص این است که آیا رنگ پوست گرم، خنثی یا سرد دارید. رگ‌های آبی یا بنفش نشان می‌دهد که شما رنگ پوست سردی دارید.
رگ‌های سبز به این معنی است که شما پوستی گرم دارید. اگر در تصمیم‌گیری برای آبی یا سبز بودن رگ‌هایتان مشکل دارید، احتمالا رنگ پوست خنثی دارید و می‌توانید رنگ‌ها را از طیف سرد و گرم انتخاب کنید. افرادی که پوست زیتونی دارند معمولا ته رنگ خنثی دارند.
حال که رنگ پوست خود را مشخص کردید، اولین مرحله از انتخاب بهترین رژ لب را پشت سر گذاشته‌اید.
مرحله دوم، تعیین چگونگی واکنش پوست به نور خورشید برای انتخاب بهترین رژلب
توجه کنید که پوست شما به نور خورشید چگونه واکنش نشان می‌دهد؛ آیا به راحتی برنزه می‌شوید یا می‌سوزید؟ پوستی که به راحتی برنزه می‌شود، ملانین بیشتری دارد و این نشان دهنده رنگ پوست گرم است. اکثر زنان آفریقایی، کارائیبی و هندی تبار در این دسته قرار می‌گیرند. اگر قبل از برنزه شدن می‌سوزید (و شاید اصلا نمی‌توانید برنزه کنید)، پس پوست شما ملانین کمتری دارد و رنگ پوست آبی دارید.
مرحله سوم، اطمینان از گرمی یا سردی رنگ پوست برای انتخاب بهترین رژ لب
جواهرات طلا و نقره را روی پوست خود امتحان کنید. کدام بهتر به نظر می‌رسند؟ جواهرات طلا با رنگ پوست گرم بهتر نظر می‌رسند و حال آنکه جواهرات نقره‌ای در رنگ پوست‌های سرد بهترین ظاهر را دارند. هر دو با رنگ پوست خنثی‌ خوب به نظر می‌رسند.
مرحله چهارم، انتخاب رنگ روزمره بهترین رژ لب
رنگی را پیدا کنید که یک تا دو درجه پررنگ‌تر از رنگ طبیعی لب شما باشد. برای اینکه مطمئن شوید رنگ رژ لبتان یک یا دو درجه تیره‌تر از رنگ طبیعی لبتان است، رژ لب را فقط روی لب پایین خود بزنید و سپس آن را را با لب بالایی خود مقایسه کنید. اگر رنگ لب بالا‌یی و پایینی با هم تفاوت دارند، همین بهترین رنگ رژ لب برای شماست. البته در انتخاب رژ لب به رنگ دندان‌های خود نیز توجه کنید.
بنا بر گفته‌های آرایشگران حرفه‌ای، “نکته‌ای که باید به خاطر داشته باشید این است که انواع رژ لب قرمز دندان‌های شما را سفیدتر نشان می‌دهد. البته اگر دندان‌های سفیدی ندارید، بهتر است که از انتخاب رژ لب نارنجی خودداری کنید، چرا که رنگ دندا‌ن‌هایتان را زرد‌تر نشان می‌دهد.
مرحله پنجم، حجیم‌تر نشان دادن لب‌ها با بهترین رژلب
تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید لب‌هایتان کوچکتر یا بزرگتر به نظر برسند. رژ لب‌های تیره، لب‌های شما را کوچک‌تر نشان می‌دهند، در حالی که رژ لب‌های روشن‌تر باعث حجیم‌تر نشان دادن لب‌ها می‌شوند. انواع رژ لب مات باعث نازک‌تر به نظر رسیدن لب‌ها می‌شوند، در حالی که رژلب‌های براق و شاینی، لب‌ها را درشت‌تر و حجیم‌تر نشان می‌دهند.
آرایش لب، جزء تأثیرگذارترین بخش‌های آرایش در بین خانم‌ها است. خانم‌ها با استفاده از رژلب می‌توانند
لب خود را به آن فرمی که می‌خواهند تغییر دهند. رژ لب میبلین مدل REVITALIZING فرمولاسیونی غنی شده
از رنگدانه دارد و درعین پوشانندگی بالا، طراوت بسیاری به لب ها می بخشد. این رژ لب دارای طیف متنوعی از رنگ هاست
رژلب میبلین
 
و هر نوع سلیقه آرایشی را پاسخگو می باشد. بافت کرمی غنی شده با روغن‌های مغذی و رنگی چشمگیر و زیبا تنها با یک حرکت لب‌هایی جذاب برای شما ایجاد خواهد کرد.
رژلب اصل میبلین آمریکا مدل REVITALIZING با ترکیباتی، خاص و منحصر به فرد، علاوه بر سلامت لب ها، با ساختاری سبک و لطیف
این رژلب بدون سرب رطوبت فوق العاده ای را به لب ها می دهد و از ایجاد خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری می کند و آرایش لب را بسیار جذاب میکند.
رنگ زیبا و طبیعی، ماندگاری بالا و کیفیت خوب از ویژگی‌هایی است که از یک رژلب انتظار می‌رود
مرحله ششم، تعیین ته رنگ چهره برای انتخاب بهترین رنگ ر ژلب
به یاد داشته باشید که تشخیص ته رنگ چهره به شما کمک می‌کند که بهترین رنگ رژ لب را انتخاب کنید. البته بهتر است که رژلب‌های مختلف را امتحان کنید و در نهایت آن را که به نظرتان بهتر می‌آ‌ید، را انتخاب کنید.
مرحله هفتم، تست رنگ رژ لب‌های پیشنهادی متناسب با رنگ چهره
رنگ‌هایی را که کارشناسان برای رنگ چهره و رنگ پوست شما توصیه می‌کنند، آزمایش کنید. اگر پوست روشنی دارید، رژ لب کالباسی، رژ لب مخملی مات قرمز، رژ لب صورتی روشن، مرجانی، هلویی، رژ لب نود یا بژ را امتحان کنید. اگر ته رنگ سرد دارید، موکای ملایم و نود را امتحان کنید. البته می‌توانید ته رنگ‌های گرم، صورتی کم رنگ یا نود را با کمی هلویی امتحان کنید.
اگر پوست گندمی دارید، رژ لب‌های قرمز، ارغوانی یا زرشکی را امتحان کنید. اگر ته رنگ پوستی سردی دارید، رژ لب‌های صورتی چرک را نیز امتحان کنید. و در صورتی که ته رنگ گرمی دارید، از رنگ‌های مسی یا قهوه‌ای برنزه نیز استفاده کنید. اگر پوستی برنزه دارید، سعی کنید از انتخاب رژ لب‌های قهوه‌ای و بنفش خودداری کنید و به سراغ رژ لب‌هایی بروید که ته رنگ نارنجی دارند.




:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: